Logo GOPS
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku

Dobry start

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku informuje, że dnia 15 czerwca 2021 r. Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start”, w związku z czym od dnia 1 lipca br., realizacją programu „Dobry Start” będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej.

Wszyscy rodzice od 1 lipca 2021 r. mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:

  • przez Portal informacyjno – usługowy Emp@tia
  • przez bankowość elektroniczną
  • przez portal PUE ZUS.

Wnioski należy składać do 30 listopada 2021 r.

Wszelkie pytania dotyczące zasad przyznawania świadczenia oraz składania wniosków należy kierować do ZUS.

Wsparcie i pomoc w przejściu przez elektroniczny proces wypełniania i złożenia wniosku można uzyskać w salach obsługi klienta we wszystkich terenowych jednostkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w godzinach otwarcia:

- w poniedziałek od 8.00 do 18.00,

- od wtorku do piątku od 8.00 do 15.00

Adres Inspektoratu w Pucku:

84-100 Puck, ul. E. Orzeszkowej 3

p. o. kierownik Inspektoratu: Sylwia Kiczyńska

Kontakt z ZUS za pośrednictwem COT:

(22) 560 16 00 *z telefonów stacjonarnych i komórkowych

*    koszt połączenia wg umowy klienta z operatorem telekomunikacyjnym

Polecane strony

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Forum Pomocy Społecznej
Sejm Rzeczpospolitej Polskiej
 Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej