Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku informuje, że dnia 15 czerwca 2021 r. Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry Start”, w związku z czym od dnia 1 lipca br., realizacją programu „Dobry Start” będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej.
Wszyscy rodzice od 1 lipca 2021 r. mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
Wnioski należy składać do 30 listopada 2021 r.
Wszelkie pytania dotyczące zasad przyznawania świadczenia oraz składania wniosków należy kierować do ZUS.
Wsparcie i pomoc w przejściu przez elektroniczny proces wypełniania i złożenia wniosku można uzyskać w salach obsługi klienta we wszystkich terenowych jednostkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w godzinach otwarcia:
- w poniedziałek od 8.00 do 18.00,
- od wtorku do piątku od 8.00 do 15.00
Adres Inspektoratu w Pucku:
84-100 Puck, ul. E. Orzeszkowej 3
p. o. kierownik Inspektoratu: Sylwia Kiczyńska
Kontakt z ZUS za pośrednictwem COT:
(22) 560 16 00 *z telefonów stacjonarnych i komórkowych
* koszt połączenia wg umowy klienta z operatorem telekomunikacyjnym